Τρίτη 17 Αυγούστου 2021

Αύγουστος, ο μήνας της ανεμελιάς κ του διάχυτου ερωτισμού! Σημασία δεν έχει αν τελείωσε ή μόλις άρχισε, αλλά αν είσαι αρκετά τυχερός να το ζήσεις!

 Μια νύχτα μ' έναστρο ουρανό


Μια νύχτα μ΄έναστρο ουρανό

όνειρο μου χάρισες θερινό.

Το άγγιγμά σου τόσο αγγελικό

που το κορμί μου συνεπήρε στο λεπτό!


Φιλιά λυτρωτικά γέμισαν την ψυχή μου

και ξάφνου όλα έγιναν η στιγμή μου.

Μυρωδιές όμορφες άρχισαν να χορεύουν

με τραγούδια παλιά να παλεύουν

τη σιωπή να χρωματίζουν

και την ψυχή μας να φωτίζουν!


Στην αγκαλιά σου θέλω ν' αφεθώ,

 πλάι σου να κοιμηθώ.

Μαζί σου σαν  ξυπνώ

την μυρωδιά σου  να γευτώ!


Άσε με παιδί να νιώσω,

με μάτια μελαγχολικά τις σκέψεις σου ν' ασημώσω,

 την ψυχή μου σε σένα να παραδώσω.


Τι κ αν φοβάσαι τη στιγμή!

 Με ανάσα μαγική

από το χέρι πιάσε με

στην αγκαλιά σου άσε με.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου